Wijzigt één van uw persoonsgegevens of beschikken we over incorrecte gegevens?
Breng ons via onderstaand contactformulier op de hoogte van een wijziging in:
- Telefoonnummer
- Gsmnummer
- Andere (naam, geboortedatum, ...)
Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in. Zo kunnen we een correcte opvolging garanderen.
- Wenst u een adreswijziging door te geven? Dan verwijzen we u graag door naar onze verhuisservice.
- Gaat u op reis? Geef hier uw vakantieperiode door.
- Wenst u uw rekeningnummer te wijzigen? Klik dan hier.
Veelgestelde vragen
We vinden het alvast erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken voor de einddatum van het abonnement.
U kunt ons bereiken op het nummer 02 454 29 54 (optie stopzettingen).
Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.
Wilt u voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 29 54. Onze klantendienst is op weekdagen bereikbaar van 8 u. - 17u.
Indien u uw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, moet u dit inderdaad aan ons doorgeven. U mag het nieuwe rekeningnummer hier doorgeven. Nadien sturen we u nog een domiciliëringsformulier op dat u enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.
Contactformulier gegevens
Hebt u nog vragen?
(ma - vr: 8u - 17u | za: 9u - 13u)
(ma - vr: 8u - 17u | za: 9u - 13u)